- Poor starv'ling bard, how small thy gains!
How unproportion'd to thy pains! -

zaterdag 10 november 2007

HET IS NU OFFICIEEL - GEEN AANGIFTE TEGEN COBRA

Duidelijker kan niet lieve mensen. Vandaag ontving ik bericht van de man die uw Cobra reeds enige tijd op meer dan vaardige wijze terzijde staat, nl. mr. Floris Holthuis van Advocatenkantoor Nolet in Den Haag.
Hij schrijft daarin onder meer dat de Haagse CDA-politica Wil Vonk hem heeft laten weten helemaal geen aangifte tegen mij te hebben gedaan.

Ik heb deze mededeling toch met gepaste vreugde tot mij genomen want, zult u met mij eens zijn, bedreigingen horen thuis in het domein der zwakzinnigen; waarbij het wat mij betreft volstrekt irrelevant is of het dan een politicus of eerzaam burger betreft.

Enige gekte mag men mij gerust toekennen; dikke lippen zoekt men beter elders.

Geen opmerkingen: