- Poor starv'ling bard, how small thy gains!
How unproportion'd to thy pains! -

dinsdag 6 november 2007

VERBIJSTEREND

Een zekere Theo van R., naar eigen zeggen broer van Aad van R. aka Adriaan B., reageert regelmatig onder door mij bij web-log.nl geplaatste berichten en gedichten.
Vanavond (9 oktober 2007)liegt en beledigt hij er lustig op los; kalme tegenwerpingen komen niet bij hem binnen.

Allemaal tot daar aan toe; de boel is doorgestuurd naar iemand die daar juridisch goed mee overweg kan; ik ben wat dat betreft in goede handen.
Helaas is dat niet alles.

Theo van R. heeft o.a. een reactie van een pseudo, een zogenaamde >Marjet< (die éénmaal eerder al bij Adriaan B. mocht figureren) gekopieerd en in een email geplakt, die hij verstuurde naar diverse mensen en organisaties die op mijn log een link hebben.

De geadresseerden: ACGVianen, cccicero, diana-ozon, j.smit, nassim, poezieoppootjes, alexfranken, devalsenoot, ruigoord, jaapblonk, Jorisschiks, maarten wilems, pmvdlinden, radiotonka

Aan hen bied ik hier mijn oprechte excuses aan voor de overlast die ze mogelijk hebben ondervonden.
Op geen moment is het mijn wens geweest dat zij of anderen bij deze shit betrokken zouden worden.

Het ergst en tevens meest verbijsterend vind ik nog dat Theo van R. zijn schunnige mail mede heeft gericht aan Nassim, een elfjarig klasgenootje van mijn zoon.

Geen opmerkingen: