- Poor starv'ling bard, how small thy gains!
How unproportion'd to thy pains! -

maandag 19 oktober 2009

BESCHERMVROUWE VAN DREIGMONGOLEN EN ANDER TUIG AFGESERVEERD DOOR EIGEN PARTIJ - COBRA VOORSPELDE ONDERGANG CDA-MOEKE WIL VONK EN KRIJGT NU GELIJK

Uw Cobra op 17 augustus 2007:

"(...) Het is vast ook geen toeval dat, zoals ik al vaker voorspelde, uw partij u heeft terug gefloten.
Ik zei het eens en ik zeg het nogmaals: wedden dat u bij de komende gemeenteraadsverkiezingen op een onverziekbare plaats terecht komt.(...)"

Uit het AD/HC van 16 oktober 2009:

"(...)twee CDA-raadsleden, Aline Pastoor en Wil Vonk, zijn door Klein en partijvoorzitter Jeanette Doll op een zijspoor gezet. Voor Pastoor - vier jaar geleden op drie - is nu plaats acht gereserveerd. Vonk zou lijstduwer worden en komt op dertig, melden meerdere betrouwbare bronnen in de partij.(...)"

De vaste lezers herinneren zich zeker nog de onverkwikkelijke periode waarin de voormalig schrijver Bontebal, aka Prothese Paultje, uw Cobra en diens gezin met de dood en andere onverkwikkelijkheden bedreigde en de smerige rol die de christen politica Moeke Wil Vonk daarbij speelde.
Keer op keer (zie boven) voorspelde ik dat Vonk haar onvoorwaardelijke steun aan de crimineel P.P. zou moeten bekopen bij de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2010 en jawel hoor...ondanks een embargo tot aanstaande donderdag is nu al bekend dat de beschermvrouwe van tuig en gespuis zal worden 'beloond' met een onverkiesbare dertigste plaats op de kieslijst.

Zwaai ik nu vast Moeke Vonk uit.
Zwaait u mee?

Geen opmerkingen: